مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مشاور، فرد یا گروهی است که توانمندی، مهارت و صلاحیت ارائه نقطه نظرات کاربردی با هدف تسهیل گری در فرآیند تصمیم گیری مدیران را دارا می باشد. نکته ی اول در انتخاب مشاور سازمان، نحوه ی تشخیص صحیح است و پس از آن، یافتن فرد مورد اطمینان؛ مرحله ی سوم، محک فرد و تشخیص توانمندی است. ... ادامه مطلب
مدیریت ارتباط با مشتری

CRM چیست؟

آیا می‌دانستید که در حال حاضر تجربه مشتری اصلی‌ترین مزیت رقابتی بین کسب و کارها محسوب می‌شود؟ تا جایی که اوراکل اعلام کرده در حال حاضر تنها شرکت‌هایی به موفقیت می‌رسند که به مشتریان خود اهمیت می‌دهند. مدیریت ارتباط با مشتریان جزو مهم‌ترین رمزهای موفقیت برندهای بزرگی چون آمازون است ... ادامه مطلب
سبک مدیریت

شما کدام سبک را دارید؟

با وجودی که بسیاری از شرکت‌ها مدیران را به ارائه بازخورد دائمی به کارکنان تشویق می‌کنند که از ویژگی‌های مدیران «همیشه حاضر» است، اما این مدیران نتوانسته‌اند کمکی به رشد کارکنان کنند. او توضیح می‌دهد که برای کمک به رشد کارکنان، بهتر است از سبک مدیران «ارتباط‌دهنده» پیروی کنیم چون این مدیران، ایجاد تعاملات سازنده در سازمان را ممکن و تسهیل می‌کنند ... ادامه مطلب